فروشنده کاشی استخری درجه یک

کشور ما ایران دارای تولید کننده های بسیاری است که با تخصص افراد خود و فن آوری های جدید قادر به تولید انواع کاشی از جمله کاشی استخری درجه یک می باشد.

معمولا اکثر فروشگاه ها و نمایشگاه های عرضه محصولات سرامیکی مانند کاشی، در محصولات خود برای فروش از نمونه های کاشی استخری درجه یک غافل نمی شوند زیرا کاشی های استخری دارای فروش خوبی در بازار این تولیدات می باشند.

فروشنده کاشی استخری درجه یک

راه های شناسایی کاشی استخری درجه یک

راه های شناسایی کاشی استخری درجه یک

کاشی و سرامیک در آخرین مرحله کار یک بنا که مرحله نازک کاری به آن گفته می شود به کار می رود. 

در واقع سرامیک هایی که برای دیواره به کار می روند را کاشی می گویند که مصرف ویژه و کاربردی در یک ساختمان دارند، کاربرد کاشی ها در حال حاضر فرا تر از استفاده آن ها در محیط آشپزخانه و حمام و استخر ها شده است و در نمای داخلی ساختمان ها نیز در حال حاضر از نمونه های تزئینی و نمونه های طرح دار استفاده می شود. 

کاشی ها در انواع مختلف خود مانند کاشی استخری، در واقع دارای دو لایه اصلی هستند لایه اول که لعابی است از جنس سفال حرارت داده شده که در واقع اسکلت و اساس کاشی است و اینکه از مواد مرغوب و با کیفیت و در زمان تولید، پخت و حرارت مناسب را دیده باشد و همچنین وجود مواد اضافی برای استحکام بیشتر مانند چسب های مخصوص در کیفیت این قسمت از کاشی بسیار موثر است. 

لایه دوم که رویه کاشی می باشد که به صورت یک لایه شیشه ای بر روی کاشی قرار می گیرد و در تولیدات جدید معمولا از پودر شیشه برای این قیمت استفاده می کنند، ضخامت و مقاومت این قسمت در برابر ضربه و دما و رطوبت اهمیت ویژه ای دارد و باید دارای مقاومت خوبی در این موارد باشد،‌ مخصوصا در کاشی های استخری به دلیل دمای محیط و رطوبت بالا این مساله اهمیت ویژه ای دارد که با بررسی ظاهری کاشی و فشردگی مواد به کار رفته و ضربه زدن به کاشی می توانید تا حدی کاشی درجه یک را شناسایی کنید. 

مراکز اصلی خرید کاشی استخری شیشه ای

مراکز اصلی خرید کاشی استخری شیشه ای

از آن جایی که کاشی های استخری فروش خوبی در بازار دارند اکثر تولید کنندگان به تولید این نمونه از کاشی ها رو آورده اند. 

در مراکز خرید کاشی استخری حتما نمونه های جدید آن ها را که اکثرا شیشه ای هستند و دارای جذابیت و زیبایی بسیاری می باشند دیده اید، این نمونه ها در حال حاضر فروش بسیار خوبی در بازار کاشی و سرامیک دارند. 

فروشگاه هایی که به طور اختصاصی در زمینه کاشی و سرامیک استخری کار می کنند انواع کاشی استخری شیشه ای را می توانند به شما ارائه دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما