لیست قیمت انواع سرامیک با کیفیت

لیست قیمت انواع سرامیک با کیفیت با توجه به سایز آن تعیین می شود. با توجه به افزایش ساختمان سازی زمان به پایان رسیدن ساختمان خیلی مهم است، به همین دلیل از سایز بزرگ سرامیک مانند سرامیک کف 50*50، 60*60 وحتی 100*100 نیز جهت کاهش زمان سرامیکاری استفاده می شود.

بازار فروش کاشی و سرامیک ارزان قیمت

کاشی و سرامیک های ارزان قیمت در بیشتر کارخانه های تولیدی یافت می شود.

آیا این کاشی ها از نظر کیفیت مناسب هستند؟ آیا می توان در خانه های لوکس از آنها استفاده کرد؟

در صنایع تولیدی برخی از تولیدات یک عیبی کوچکی در محصول تولید شده به وجود می آید. این محصولات از نظر کیفیت در رده پایین قرار می گیرند. کارخانه ها به دلیل اینکه بتوانند این نوع محصولات را هم بفروش برسانند، کالا های خود را گرید بندی یا درجه بندی می کنند.

درجه های تولیدی در صنعت کاشی به ترتیب زیر می باشد:

  1. درجه یک
  2. درجه دو
  3. درجه سه
  4. درجه چهار

پس نتیجه می گیریم که ارزان قیمت ها درجه چهار هستند. کیفیت خوبی دارند یعنی روش تولید یکی است فقط عیب های کوچکی که در سرامیک وجود دارد باعث پایین بودن قیمت آن می شود.

دلیل دیگر ارزان بودن بعضی از کاشی این است که تولیدات قدیمی و طرح های سال های گذشته کارخانجات است؛ که این نوع سرامیک ها هم ارزان هستند.

قیمت انواع سرامیک

لیست قیمت انواع سرامیک کف با کیفیت

سرامیک کف براق مناسب است یا سرامیک کف مات؟

سرامیک کف براق جلوه خاصی به محل استفاده می دهد. مخصوصا زمانی که قسمت پذیرایی فاقد فرش باشد. لذا با انتخاب این سرامیک و بازتاب نور خوبی که دارد باعث لوکس شدن سالن می شود. مشکل سرامیک های براق کثیف شدن آنها هست، و کثیفی را به صورت واضح نشان می دهد.

استفاده از این سرامیک ها در فضاهای کوچک باعث بزرگ نشان دادن آن قسمت می شود.

سرامیک مات هم کثیف می شود، اما کثیفی را واضح نشان نمی دهد. بیشتر در فضاهای بزرگ و ساختمان های اداری استفاده می شود، چون آنها بیشتر در معرض رفت و آمد هستند.

قیمت سرامیک براق کمی بیشتر از سرامیک مات می باشد.

قیمت انواع سرامیک

سفارش انواع سرامیک به صورت کلی و جزیی

سرامیک ها بیشتر به طور کلی در فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود، اما بعضی از سرامیک ها پرسلان و گرانیتی هستند که جذب آب و رطوبت خیلی کم تری دارند در فضای بیرون هم استفاده می شود.هر چقدر که سرامیک جذب آب کمتری داشته باشد، در معرض سرما کمتر یخ می زند و در برار شکست مقاوم می شود.

سرامیک های داخل ساختمان هم برای کف و هم برای دیوارها از آنها استفاده می کنند.

سرامیک های داخل سرویس های بهداشتی به دلیل کوچک بودن فضا ابعاد کوکچی مانند 20*20 و یا 30*30 دارند. سرامیک های دیوار های سرویس بهداشتی باید روشن و دارای طرح باشد که باعث جذابیت و منعکس کننده نور می شود. در ساخت و سازهای جدید از سرامیک های طرح دار و حتی سه بعدی که باعث جذابیت بیشتری بهشود استفاده می کنند.

جهت سفارش گذاری جزیی می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

جهت سفارش گذاری کلی با مشاوران شرکت تماس بگیرید. با تشکر

قیمت انواع سرامیک

بازار خرید انواع سرامیک به صورت عمده

بازارهای خرید سرامیک بیشتر در مرکز ایران شامل استان های یزد و اصفهان شکل گرفته است. به خصوص استان یزد که قطب صنعت کاشی و سرامیک ایران است. قیمت انواع سرامیک بیشتر در این استان توسط تولیدکنندها مشخص می گردد.

انواع سرامیک از نظر جنس

  • سرامیک معمولی
  • سرامیک پرسلان
  • سرامیک گرانیتی

این سه نوع سرامیک بیشترین کاربرد را در بین سرامیک ها دارا می باشند.

خرید عمده سرامیک باعث کم شدن قیمت سرامیک می شود.

قیمت انواع سرامیک

تماس با ما